El tràmit de queixes i suggeriments de l’ajuntament permet a la ciutadania expressar incidències, propostes de millora o disconformitats amb els serveis municipals, garantint una resposta oficial i la possibilitat de seguiment de la sol·licitud.
- Any 2025 – Informe anual dels resultats de la gestió de la valoració dels serveis, de les queixes o suggeriments presentats
- Any 2024 – Informe anual dels resultats de la gestió de la valoració dels serveis, de les queixes o suggeriments presentats
- Any 2023 – Informe anual dels resultats de la gestió de la valoració dels serveis, de les queixes o suggeriments presentats
- Any 2022 – Informe anual dels resultats de la gestió de la valoració dels serveis, de les queixes o suggeriments presentats
- Any 2021 – Informe anual dels resultats de la gestió de la valoració dels serveis, de les queixes o suggeriments presentats
- Any 2020 – Informe anual dels resultats de la gestió de la valoració dels serveis, de les queixes o suggeriments presentats
- Any 2019 – Informe anual dels resultats de la gestió de la valoració dels serveis, de les queixes o suggeriments presentats