A partir del proper dilluns, 25 de maig, el Servei d’Atenció Municipal al Ciutadà (OMAC) de l’Ajuntament de la Jonquera inicia la programació de visites presencials amb cita prèvia, destinades només als usuaris i usuàries que no puguin realitzar les seves gestions municipals electrònicament. Per sol·licitar visita, cal trucar al 972 55 40 05 (de dilluns a divendres, de 9 a 14 h).
Tot i que la gestió telemàtica continua sent prioritària i les consultes a l’OMAC s’atendran inicialment de manera telefònica, en els casos en què alguna gestió no pugui ser resolta o l’usuari/a no disposi dels mitjans electrònics necessaris, es donarà cita per ser atès presencialment.
Les atencions individualitzades es realitzaran amb seguiment de totes les mesures de seguretat establertes per a personal i usuaris/es. És obligatori l’ús de mascareta i absolutament imprescindible disposar de cita prèvia per a l’atenció personalitzada. En cas contrari no es podrà accedir a les oficines municipals.